Освіта XXI століття. Щаслива школа - 12 Березня 2018 - Броварська гімназія ім.С.І. Олійника.
Вівторок, 23.10.2018, 15:28Вітаю Вас, Гость | RSS |Copyright ©Megerya Maryna
  • P7020060
  • DSC_0050
  • P2220059
  • P2220067
  • P2220104
  • P2220167
  • P9160119
  • PA100024
  • PA100083
  • PA160158
  • PA170178
  • PA180186
  • PB010033
  • PB010114
  • PB010117
  • PB060014
  • dsc_0050
  • PB080061
  • PB080101
  • PB080115
Головна      Реєстрація   Вхід


Головна » 2018 » Березень » 12 » Освіта XXI століття. Щаслива школа
15:13
Освіта XXI століття. Щаслива школа

          Якою має бути освіта в ХХІ столітті, щоб наші діти виросли щасливими, впевненими в собі, креативними, толерантними, комунікабельними, успішними людьми з умінням критично мислити? Такими ми хочемо бачити наших дітей. Таким має бути покоління, яке зможе вивести Україну з кризи і подарувати нації щасливе майбутнє.

          Вчителі гімназії прийняли участь у семінарі на тему “Освіта XXI століття. Щаслива школа”, який провела Pranjala Dutta, лідер шкільної освіти з 20-річним професійним досвідом, директорка міжнародної школи Apple в Дубаї (ОАЕ). 

          Чому саме досвід Дубаю? Бо розвиток освіти є державним пріоритетом Об’єднаних Арабських Еміратів, так само, як і щастя нації, створення суспільного блага і задоволення. В ОАЕ мирно співіснують і розвиваються представники 200 національностей, які складають 90% від загальної кількості населення країни. Місто Дубай є одним із світових лідерів розвитку у сфері архітектури, технологій, туризму і освіти, а прогресивний підхід до управління освітою вражає. Тут нам є чому повчитись.

 

Теми семінару з Пранжалою Дутта Дас:

  •  Як виглядає щаслива школа? Управління в мультикультурному середовищі;
  •  Техніки розвитку толерантності та методики формування позитивної атмосфери в школі;
  •  “Я” як джерело інновацій у школі;
  •  Класи, якими керує жага до пізнання;
  •  Програми збагачення навчального плану для всебічного розвитку учнів;
  •  4 “С” – основа освіти ХХІ століття – Communication (Спілкування), Collaboration (Співпраця), Critical thinking (Критичне мислення), Creativity (Креативність);
  •  Інсайти для втілення концепції Нової Школи в українських реаліях;
  •  Розвиток людського капіталу в країні, де щастя нації – пріоритетний напрям розвитку держави.

Пранжала Дутта Дас (Індія, ОАЕ) – лідерка шкільної освіти з 20-річним досвідом управління школами в Індії та ОАЕ. Пранжала є експертом міжнародного рівня в таких сферах як покращення показників роботи шкіл, педагогічне керівництво, створення програм збагачення навчального плану та всебічного розвитку учнів, розвиток та акредитація шкіл, батьківські та суспільні відносини, підвищення кваліфікації керівників і викладацького складу, сертифіковані навчальні програми IB, IGCSE, CBSE, ICSE. Пранжала отримала освіту в Індії та Великобританії, працювала вчителем англійської мови у школах по всьому світу, керувала міжнародними школами в Індії та ОАЕ, досягаючи високих професійних результатів і виводячи очолювані школи до числа кращих у країні. Педагогічна спеціалізація Пранжали – навчання на основі жаги до пізнання, трансдисциплінарне навчання, інновації в освіті, розвиток навичок критичного мислення, навчальні навички ХХІ століття, розвиток уміння ставити запитання, ситуаційне і трансформаційне лідерство.

Категорія: Участь у заходах | Переглядів: 122 | Додав: админ | Рейтинг: 5.0/1
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]