Творча особистість 2020. Броварська гімназія ім. С.І. Олійника - 20 Травня 2020 - Броварська гімназія ім.С.І. Олійника.
Неділя, 31.05.2020, 07:04Вітаю Вас, Гость | RSS |Copyright ©Megerya Maryna // 
  • P7020060
  • DSC_0050
  • P2220059
  • P2220067
  • P2220104
  • P2220167
  • P9160119
  • PA100024
  • PA100083
  • PA160158
  • PA170178
  • PA180186
  • PB010033
  • PB010114
  • PB010117
  • PB060014
  • dsc_0050
  • PB080061
  • PB080101
  • PB080115
Головна      Мій профіль     Вихід    Вхід


Головна » 2020 » Травень » 20 » Творча особистість 2020. Броварська гімназія ім. С.І. Олійника
15:44
Творча особистість 2020. Броварська гімназія ім. С.І. Олійника

Софія  Ющенко

Конкурс  знавців  української мови  імені  Петра Яцика

На небосхилі філологічного Олімпу  Броварської гімназії ім. С.І. Олійника  засяяла  нова зірочка. У цьому році Ющенко  Софія, учениця 6-Б класу, виборола 1 місце  в конкурсі  знавців української мови імені Петра Яцика. Це маленька мрійниця, яка любить читати, писати власні оповідки й шукати нове та цікаве у  мовознавчих криницях українців. Софійка впевнена, що успіх базується на діях, а не на роздумах, а  досягнення починаються з ідеї, планів  та  переконань.  І хоча переможниця ще не впевнена, яку вона обере професію у майбутньому, але  глибоко переконана в тому, що людина повинна  бути  грамотною, обізнаною. Тому знання мови та любов до українського слова треба прищеплювати ще з дитячих років.

Наставником юної призерки є вчитель-методист  філологічних дисциплін Мізіна Світлана Петрівна.  Вона радіє успіхам своїх учнів, будь-яком уїх досягненню: чи то перемозі на олімпіаді, чи реченню, сказанному без помилки, чи просто тому, щ одіти поряд з нею, дарують їй свої усмішки та обійми, чують її, перебувають з нею  на одній хвилі.

Педагог вважає, що дитина може бути надзвичайною, якщо вона напонюватиме свій розум чимось надзвичайним. Тому навчає своїх вихованців не бути слабкими, не опускати руки, зазнавши невдач на шляху до успіху, а, навпаки– спробувати ще один раз, адже поразка не спустошує людину, лише напонює її .З кожного досвіду в житті можна отримати корисний урок!

 

 «ТАЛАНТ – ТО КРАПЛЯ ЗДІБНОСТЕЙ І МОРЕ ПРАЦІ»,-цей влучний вислів належить відомому українському письменникові Григору Тютюннику. І з ним важко не погодитися. Але ще важливіше зуміти розвинути в собі всі ці дарування, відшліфувати свої здібності й правильно скористатися ними для себе і для людей. Кредо життя Орислави Гуцол, учениці 8 класу: успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любитьА найулюб ленішою справою обдарованої дівчини є навчання. Вона постійно перебуває у пошукахнових знань, любить читати, цікавиться комп’ютерними технологіями, вивчає мови, спострерігає за науковими відкриттями. Орися завжди готова прийти на допомогу, життєрадісна, кмітлива, з добрим серцем, мислить по-дорослому, робить глибокі філософські висновки, талановита, творча особистість. Мріє стати успішною людиною, присвятити своє життя та свої здібності на благо розвитку своєї батьківщини – України. Саме за такою молоддю наше успішне майбутнє. Результат – ІІІ місце на Обласному етапі Всеукраїнської олімпіади з історії.

 

Наставником Орислави є вчитель історії Єрьоменко Надія Євгеніївна, вчитель-методист. Для Надії Євгенівни вчительство – це спосіб життя. Та й, напевно, саме життя. Педагог не обмежується тільки  сферою свого предмету. Надія Євгенівна під час освітнього процесу  спонукає дітей до розвитку критичного мислення, змушує розглядати ситуації, вчинки, події  під різним кутом. Свою професію  вона не полишає ніколи. Вдома постійно думає про школу, уроки, дітей. Шукає цікавий матеріал, як підготувати учасників олімпіади, спланувати написання роботи МАН. Щоденне спілкування з дітьми дає,за словами вчителя, їй силу, радість життя, упевненість у тому, що уроки історії є корисними для сучасної молоді, бо історія – це ліхтар у майбутнє, який світить нам з минулого (В. Ключевський)

 Кидаючи собі виклик, ти ростеш. Змінюється твоє життя. Погляд на світ стає життєствердним. Досягти поставлених цілей не завжди буває легко, але це не причина для того, щоб зупинятися. Ніколи не кажи «здаюся». Завжди повторюй: «Я можу. І я буду намагатися, поки не доб’юся перемоги». Такі роздуми про життя можна почути від юної переможниці олімпіади з математики на ІІІ етапі Прядко Ангеліни. Ця цілеспрямована дівчинка ще не визначилася з професією в майбутньому, тому намагається максимально охопити різні галузі науки. Ангеліна активна учасниця  освітніх проектів, має чітку життєву позицію, справедлива , чесна, толерантна. Цікавиться мистецтвом, захоплюється музикою, вірить у добро та прагне приєднатися до лав справжніх лідерів, які своєю діяльність доведуть, що Україна – держава талановитої прогресивної молоді.

 

 

Дмитренко Надія Василівна переконана,  що учитель має вміти мотивувати учня: до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу. Це можна зробити лише тоді, коли любиш свою працю, коли ти відповідальний і відкритий до світу. Без мотивації не буде результату, а він має бути, тому що вже зараз можна сказати, що ІТ не замінить учителя. Наставник має зробити все так, щоб учні самі дійшли висновків — сааме тоді вони запам’ятовують суть. У процесі викладання математики Надія Василівна пов’язує нове й уже відоме, постійно приділяє увагу спостереженню, експерименту, узагальненню, створюючи атмосферу творчого пошуку, радості навчання.А досвід учнів під час діяльності на уроках фахівця – стає безцінним надбанням , яке з’єднує в собі знання і вміння, компетенції й цінності.

Для того, щоб зважитися на зміни у своєму житті та почати не просто мріяти, а діяти, деколи людині потрібно не так і багато – всього лише мотивація, або вчасно почуте слово. Таку підтримку має Бузюн Артем ,учень 9-Б класу Броварської гімназії імені Степана Олійника від викладача географії Кислової Ольги Павлівни. Хлопець наполегливо працював над навчальним матеріалом – і результат не забарився. Він удруге став переможцем олімпіади з географії  на ІІІ  етапі. Особливість його характеру – висока працелюбність. «Дбай про себе. Кожного дня роби що-небудь, що сприяє зміцненню твого розуму, тіла і духу»,– це життєве гасло учня. Найкращими моральними принципами та цінностями Артема є чесність, порядність, відповідальність, повага до досвіду старших, енергійність у праці. Він мріє бути політиком, тому глибокі знання з  географії, вільне володіння іноземною мовою та маленькі перемоги в предметних олімпіадах –це лише перші сміливі кроки  на  його шляху до мрії.

 

Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить. Хтось мріє подорожувати,  хтось відкрити свою  справу  чи стати видатною особистістю, а Вчитель відшукує у  серці любов та турботу про своїх учнів, плекає мрію, розкриває краплю за краплею таланти своїх вихованців, докладаючи  при цьому море праці.  Часом нелегко буває знайти ключі у  храм успіху, та коли педагог бачить у дитячих очах бажання стати кращим, жагу до перемог – ценадає крила та подовжує шлях польоту до нових горизонтів. Адже перемога – це ще не все, головне – прищепити учням постійне бажання перемагати. У словнику Кислової Ольги Павлівни немає слова «неможливо», є лише постійне прагнення вперед. Щасливою вчителька відчуває себе тоді, коли вона та її учні поповнюють державну скарбницю нагородами та перемогами, бо праця, діяльність Ольги Павлівни є рушійною силою змін і потужним ресурсом переходу української школи на європейські стандарти.

Правду каже народна мудрість: «Обдарована людина – обдарована у всьому». Софія Андрієць, переможниця  ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови – добра, чесна, відкрита у стосунках, має активну життєву позицію. Хороша пам’ять, особливий світогляд, абстрактне мислення дозволяють дівчинці сміливо крокувати вперед та підкорювати вершини. Вона прагне працювати більше за інших. Ставить високі вимоги до себе й тим самим змушує інших рухатися у напрямку освітнього прогресу. Софійка відкрита, випромінює ту енергію, якої так бракує завжди та скрізь, яка може змінити світ на краще. Наполеглива в досягненні результату в галузі, яка її цікавить. Уміє критично оцінювати навколишню діяльність і прагне проникнути в суть речей і явищ. Із задоволенням виконує складні й довгострокові завдання. Для Софійки є важливим не тільки глибокі й міцні знання, а й практичні навички, які учениця отримує в процесі спілкування,  під час подорожей, завдяки участі в проектній діяльності. Дівчинка любить займатися спортом, багато читає, мріє продовжити справу батьків – стати лікарем.

 

Учитель може володіти найрізноманітнішими навичками, але, насамперед, має бути особистістю. Тоді він зможе сконсолідувати дітей навколо себе. Також педагог маєчудово знати свій предмет, позитивно ставитися до дітей і мати внутрішній стрижень. Саме тому він має бути переконаний, що все робить правильно. Індикатором такої переконаності є успішність його учнів та їхня впевненість у собі та власних знаннях. На своїх уроках Беркович Олена Михайлівна, учитель німецької мови, використовує інформаційно-комунікаційні технології, які дають змогу виконувати  завдання засобами іншомовного спілкування: рольові ігри, навчальні ситуативні завдання, парні та групові форми роботи тощо.«Розмовляти німецькою – означає бути сучасним і добре освіченим, бо німецька — це мова політики, науки, мистецтва», – запевняє своїх вихованців фахівець-філолог.

Покрасьон Діана – модель прогресивної учениці. Вона творить сучасний світ, іде в ногу з часом і думає про майбутнє. Дівчина вихована, розумна, інтелектуалка, чуйна і довірлива, товариська й цікава співрозмовниця. Інтерес до вивчення мов виник ще з дитячих років. Володіння англійською мовою, вивчення німецької, у планах опанувати ще французьку –це далеко не всі цілі, які ставить перед собою переможниця ІІІ етапу олімпіади з німецької мови. Діана цілком усвідомлює відомий вислів, що той, хто володіє мовами, володіє світом. Тому прагне вступити в один із вищих навчальних закладів  Німеччини. Загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинена особистість. Кожна мова – це ключ, який відкриває двері до чогось свого, до чогось нового. Німецька мова – це мова техніки і фінансів. Володіючи іноземною,вважає Діана, людина автоматично стає конкурентно спроможним претендентом на високооплачувану посаду. Тому для досягнення цієї мети потрібно постійно працювати над собою, й  перемога  на даному етапі – це лише початок боротьби дівчини за місце під сонцем у цьому житті.

 

Сучасний педагог — це наставник, який вміє організувати процес пізнання учнів. Не просто процес навчання чогось, а саме процес пізнання, який включає висування гіпотез. Дитина повинна вчитися працювати самостійно, проявляти свій інтерес та допитливість. Саме таку мету перед собою на під час проведення уроків ставить Шаровкіна Олена Василівна. Вона вчить учнів ставити правильні специфічні запитання, вибирати потрібні інструменти для дослідження, шукати корисну інформацію, допомагає розмежовувати фальшиве від справжнього. У її серці живе любов до своєї професії, до учнів. Викладаючи німецьку мову, Олена Василівна надає доступ до величезних скарбів культури Німеччини. Тим самим вона підвищує роль гуманітарної освіти і доводить, що знання іноземних мов– це місток між культурами різних народів, це ключ до успіху в сучасному світі.

«Якщоти віднайдеш у своєму серці турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху»,- слова Мая Ангелоу характеризують талановиту та цілеспрямовану ученицю 10 класу Шабельник Руслану. Дівчину, яка старанням та допитливістю досягає успіху два роки поспіль на Всеукраїнській учнівській олімпіаді з біології на ІІІ та ІV етапах. Це вихована, толерантна, активна дівчинка з неординарними поглядами на життя. Руслана має мету: вона хоче стати біологом. Досліджувати причини виникнення та шляхи лікування різних інфекційних хвороб, цим самим приносити користь суспільству, рятуючи його від біди. Вона любить навчатися, пізнавати, дискутувати-шукати істину. Учениця створює навколо себе атмосферу радості  та добра, маєсвої погляди на життя, з нею цікаво спілкуватися. Вона не боїться перешкод та випробувань. Тому обрала девізом свого життя такі слова: Будь сильною та ніколи  не здавайся.

 

Викладача Холодну Нінель Борисівну  можна назвати майстром своєї справи. ЇЇ уроки  особливі,  вони ніколи не бувають  однотипними. Створюючи   атмосферу добра, зацікавленості, творчого пошуку, учитель  уміє викликати в дитячій душі прагнення глибше зрозуміти ту чи іншу життєву істину. Холодна Нінель Борисівна переконана, що сучасний учитель повинен уміти відповідати на непрості виклики часу і бути неабияким віртуозом, щоб дати дітям глибокі знання  та закохати здобувачів освіти у світ біології. Тому  й  досягає високих результатів фахівець , працюючи з талановитими та обдарованими дітьми.

Адже місія сучасного педагога й школи — навчити дітей бути гнучкими у змінах, також — легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж усього життя. Щоб це вдалося, самому треба бути зразком. учнів. Саме таким взірцем є Нінель Борисівна для своїх успішних учнів.

 Владислава Мутило, учениця 11 класу, посіла ІІ місце на обласному еиапі Всеукраїнської олімпіади з російської мови. Самодостатня, творча, цілеспрямована особистість. Грамотна й ерудована. Вивчає мови, багато читає, особливий інтерес має до сучасної літератури. У навчанні – наполеглива. Має здібність не тільки запам’ятовувати багато інформації, а й аналізувати, порівнювати її, здобувати знання самостійно, максимально широко використовувати інформаційні технології. Уміє планувати свій час та розподіляти сили. А все це – запорука вміння орієнтуватися у складному сучасному світі та в подальшому дорослому житті. Цьогорічна випускниця щира у стосунках, вірна у дружбі, принципова та справедлива. Влада мріє про  журналістику. Упевнена, про що буде писати, щоб бути популярною у своїй професії. Є автором глибоких творів, емоційних есе, ліричних віршів та філософської прози. Любить подорожувати, пізнаватисвіт та ділитися враженнями від побаченого у своїх маленьких поетичних та прозових шедеврах. Співає, захоплюється мистецтвом, вірить, що світ врятує краса та книга.

 

Учитель – Завадська Олена Миколаївна, вчитель-методист. Метою освітньої  діяльності Олени Миколаївни  є  прагнення навчити своїх вихованців творчо мислити, самостійно аргументувати, аналізувати, формувати своє бачення і розуміння прочитаного. Адже діяльність учителя – це свого  роду занурення  у внутрішній світ вічно мінливого, суперечливого, що зростає в людині. Треба завжди пам’ятати про це, щоб не поранити, не зламати незміцнілий паросток дитячої душі. Ніякими підручниками не можна замінити натхненну співпрацю педагога з дітьми.

Учителя називають інженером людських душ, архітектором характеру, лікарем, тренером інтелекту і пам’яті. Викладацька діяльність Олени Миколаївни, її стосунки з дітьми та їхні спільні перемоги – яскравий приклад цього тандему.

«Наше життя формується нашими думками; ми стаємо тим, про що думаємо, мріємо», – цими словами можна сформулювати життєві принципи учениці 11 класу Ільчук Юлії (ІІІ місце на обласному етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії). Це справедлива, щира, чесна , амбітна дівчина. Вона чітко знає, чого хоче, до чого прагне. Юлія має активну життєву позицію, готова реагувати на різні виклики і відповідати їм, вирішуючи різні проблеми свого середовища. Цьогорічна випускниця сміливо пише власний сценарій життя, ось його постулати: усміхайся, чекай майбутнього з шаленою нетерплячістю і, прокидаючись уранці, кажи: «Життя прекрасне». Мріє здійснити власний науковий проект і стати справжнім міжнародним ученим, бо це, на думку дівчини, надзвичайно цікаво. Юлія робить свій вибір на користь науки через можливість постійного розвитку, бо рутинна робота не для цієї особистості. Дівчинка виховує у собі наполегливість, ініціативність, винахідливість, креативність, допитливість, кмітливість, акуратність, працьовитість, цілеспрямованість, ентузіазм, енергійність, старанність, дисциплінованість, компетентність, об’єктивність, відповідальність, самокритичність, самостійність, уважність, бо вважає, що саме ці якості необхідні для становлення вченого. «Науковець не повинен здаватися, якщо не вдається здійснити задумане з першого разу, а наполегливо шукати шляхи вирішення проблеми. Робота науковця не припиняється в неробочий час, це постійний творчий процес», – стверджує Юлія.

 

Вселяти дітям любов до однієї з найнепростіших наук – це особливий дар вчителя хімії Лідії Петрівни Бойко. Для неї важливо знайти особистий підхід до кожного з гімназистів, аби діти знали, що хімія – це не страшно чи складно, а важливо та цікаво. Натхненна робота Лідії Петрівнидаєсвої плоди. Так, під її наставництвом учениця гімназії Олена Ільчук посіла третє місце на олімпіаді з хімії на обласному етапі, а учень Іван Шевченко – здобув перемогу в конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук на обласному етапі. «Не кожен із моїх учнів прагне стати видатним хіміком, і це нормально. Моя основна мета – прищепити дітям критичнее мислення, любов до науки та розкрити їхній потенціал, якщо в них самих є до цього сили й бажання», – розповідає пані Лідія. Завдяки їй не одне покоління учнів гімназії назавжди позбулося стереотипів про хімію.

«Лікар – це та спеціальність, заради якої можна цілеспрямовано йти вперед, досягаючи всього. Мій вибір припав самена цюпрофесію»,- з упевненістю відповість вам цьогорічний випускник Броварської гімназії ім. С.І.Олійника Іван Шевченко. Цечуйний, людяний, цілеспрямований юнак, який не боїться життєвих випробувань, який готовий постійно вдосконалюватися. Знання біології, анатомії –це основа медицини. Їх фундамент закладають, звичайно, саме педагоги в шкільні роки, бо під час цих уроків і було зроблено перші кроки Івана, знайомство з будовою і особливостями живих організмів. Медицина – це і ремесло, і наука, і мистецтво. Та якщо науку можна вивчити, а ремесло отримати завдяки досвіду, то мистецтвом медицину може зробити лише талановита людина, якою і є Іван. Бажання бути лікарем, Лікарем з великої літери у власних очах і очах пацієнтів – це для юнака потужний спонукальний мотив. І як результат, робота Івана на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук (секція ветеринарія) зайняла І місце.

Наставноком Івана є учитель хімії Бойко Лідія Петрівна, учитель хімії.

 

 

Сучасний учитель передовсім має бачити у своїх вихованцях особистість, а лише потім – учня. Відкритість, щира увага вчителя до внутрішнього світу дитини, розуміння її хвилювань – народжують повагу і довіру до педагога. Саме такі якості пробуджують в учнів інтерес до навчального предмета, бажання продуктивно працювати, досягати високих результатів, бути лідером у сучасному житті. Учні з нетерпінням чекають уроку з Константинівським Олександром ПавловичемМіж учителем і дитиною є завжди діалог. Діти цінують відкритість і хочуть до себе уваги. Олександр Павлович чує серце кожного, відчуває настрій, розуміє, підтримує. Він вселяє віру в себе, бажання досягати успіхів хай навіть через невдачі. Він завойовує в дітей повагу, вчить їх виживати в умовах сьогодення. «Я на своєму місці й мені подобається моя робота»,-  часто можна почути із вуст молодого талановитого педагога. А перемоги в спортивних змаганнях різних рівнів та напрямків –це подяка учнів учителю за відданість своїй справі. Але фортуна не посміхається слабким та лінивим. Щоденна праця над собою, ризик, сміливість-це складові успіху. Адже лише «сміливі  завжди мають щастя». Тому саме тісна співпраця з учнями та розуміння їхньої мети привели до перемоги нашу команду до перемоги у Всеукраїнському спортивно-масовому заході серед школярів «CoolGames» 2019-2020.

Команда переможців: Сундук  Данило, Андрієць Софія, Цюра Марія, Сасько Олександр, Павленко Катерина, Мельник Антон, Макаренко  Максим.

 

 

 

 

Переглядів: 22 | Додав: админ | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]